Sunday 12 November 2017

Wiedza o działaniu forex seminaria


Przegląd wiedzy na temat działania - Opinie - co ukończyli Powiedzmy, że Twoja wiedza jest skuteczna Afryka Południowa, dobrze sprzedawane, jest najszybszym sposobem na niezależność finansową i zakończenie pracy dziennej. Greg Secker, znany na całym świecie przedsiębiorca zajmujący się handlem walutami z wieloma milionerami i trenerem bogactwa - założył Knowledge to Action w 2003 roku, aby w końcu pomóc Ci w końcu uwolnić się od pułapki. Od tego czasu Greg Secker i jego zespół elitarnych trenerów handlowych forex zmieniły życie tysiące ludzi z Londynu do Sydney. Dając im umiejętności bycia finansowo wolnym, przejąć kontrolę nad swoim życiem i nigdy więcej nie martwić się o swoją przyszłość. I teraz Gregs dynamiczne strategie Forex wyrządzają burzę w Afryce Południowej Przedstawiamy tutaj prawdziwe referencje naszych absolwentów. Mój najlepszy handel do tej pory, nie wiem, czy to było początkujący szczęście, ale to było około 10 Nazywam się Bhadra Ranchib, jestem wykładowcą na Politechnice Przylądka Półwyspu. Greg Secker odbył w lipcu seminarium w Kapsztadzie. Postanowiłem uczestniczyć, bo zawsze szukam nowych możliwości. Wśród strategii Wiedza o działaniu uczą się Pivot i generatory dochodów. Byłem konsekwentnie trzymać się tych zasad. To pasuje do mojego harmonogramu, biorąc pod uwagę fakt, że pracuję cały czas, trzymam się długoterminowych transakcji handlowych. To mam tendencję do roboty rano, zanim pójdę do pracy, jedynym razem, gdy monitoruję zawody jest wieczorem. Mój najlepszy handel do tej pory, nie wiem, czy to było początkujący szczęście, ale to było około 10. Oczywiście po tym spadł, przeciętnie robię między 1 a 2. To, czego się nauczyłam na tym kursie, jest spójne. Zawsze mówię ludziom po prostu spójność, jego budowa z biegiem czasu. To może nie być w przyszłym miesiącu, ale spójność buduje zyski w przyszłości. Są badania, głębia organizacji, sposób, w jaki prezentowany materiał jest dostępny, a jeśli masz problem, zawsze ktoś, kto może ci pomóc. Kilka lat temu byłem adwokatem, byłem pełno etatowym prawnikiem. Wraz z zmieniającą się koniunkturą ekonomiczną zdecydowałem, że dobrze jest odejść i znaleźć inne umiejętności, aby doskonalić. Przez ostatnie cztery lata patrzyłem na wiele różnych możliwości i natknąłem się na handel około dwóch miesięcy temu. Im handlu od poniedziałku do piątku, głównie wczesnych godzinach porannych. Uważam, że tu dobrze działa, ze względu na różnicę czasową pomiędzy Wielką Brytanią a Republiką Południowej Afryki. Znalazłem Wiedzę do Działania za pośrednictwem mojego przyjaciela, który polecił, aby przejść na kurs i dowiedzieć się, co to wszystko, co zrobiłem. Zostaliśmy przeszkoleni przez wspaniałego trenera z Knowledge to Action, który wyjechał z Londynu, Tom Franklin. Był inspirujący, absolutnie pasjonujący tym, co robi. Zdecydowałem, że handel jest zbyt ekscytujący, aby zignorować. Uczestniczyłem w kursie w połowie października, od tamtej pory już od dwóch miesięcy. To wciąż nowe i Im poznanie oprogramowania, ale mam nogi na mokro. Mój najlepszy handel do tej pory był Generatorem przychodów, sprzedawanym długo na Swissie, co wydarzyło się w zeszłym tygodniu. Wydrukowałem ekran i wetknąłem go na ścianę. Najlepsza dla mnie rzecz, poznanie organizacji Knowledge to Action, była poparciem. Poza tym badania, głębia organizacji, sposób prezentowania materiału jest dostępny. A jeśli masz problem, zawsze ktoś, kto może Ci pomóc. Poczucie, że zawsze ktoś można zapytać, czy czujesz się odizolowany czy zakleszczony, zawsze ma odpowiedź. Mam nadzieję osiągnąć niezależność finansową. Kocham pracę niezależnie od nikogo. Samodzielnie ustanawiając własne ramy dla mojego sukcesu. I dzięki temu osiągnięciu własnej niezależności finansowej. Są bardzo profesjonalną organizacją i dlatego, że słuchają opinii, uważam, że są poważniejsi w stosunku do tego, co robią i oferowanych usług. To mój czwarty kurs z wiedzą na temat działań, co chciałbym, aby wszyscy wiedzieli o Wiedzie o Działaniu, że są bardzo profesjonalni, którzy uczy nas, jest bardzo zwięzły i jasny w nauczaniu wszystkich różnych strategii. Ale także wiedza na temat działań zwraca uwagę na komentarze otrzymane przez delegatów - dowiedziałem się, że nie wiedziałem, jak korzystać z przestrzeni ETX, a teraz została wprowadzona nowa część kursu, aby właściwie nauczyć ludzi używać. Zauważyłem również, że wkrótce po tym, jak skomentowałem, że seminaria stały się zbyt duże, znowu Knowledge To Action zwróciła uwagę i skondensowała rozmiary klas, dzięki czemu nauczyciele handlowi byli bardziej dostępne. Są bardzo profesjonalną organizacją i dlatego, że słuchają opinii, uważam, że są poważniejsi w stosunku do tego, co robią i oferowanych usług. Ive rzeczywiście znalazł kurs handlu Forex bardzo przydatne i materiał był bardzo dobrze przedstawione. Same prelegenci zawsze są otwarci na pytania i byli bardzo cierpliwi. Zapewnili, że mieliśmy bardzo dobre zrozumienie, co dzieje się w realnym świecie handlu. Poprzez studiowanie strategii opartych na formułach odkryłem, że mam dobre zrozumienie tego, jak działają, a teraz wiem, jak go zastosować, aby odnieść sukces w moim życiu. Dołączyłem do Knowledge to Action, aby zrozumieć, jak handlować walutami jako sposób na uzupełnienie mojego istniejącego dochodu. Do tej pory moje szkolenie dokładnie wyjaśniło rzeczy, zostało wprowadzone do nas po prostu w małych kawałkach, które łatwo wchłania się i staje się bardziej ekscytujące, jak idzie. Absolutnie polecam kurs Forex dla każdego - jest to życiowe doświadczenie. Jestem podekscytowany, że skorzystałem z tych dodatkowych narzędzi życiowych. Myślę, że ważne jest, aby być kierowcą własnego życia i być w pełni uprawniony i uważam, że podjęcie tego kursu jest sposobem na osiągnięcie tego. Po przejęciu kursu handlowego Forex z Knowledge to Action, który był naprawdę pobudzający i bardzo zachęcający - zdałem sobie sprawę, że handel jest sprawny dla codziennego człowieka. Jeśli prezenterzy mogą to zrobić, możemy to zrobić. Knowledge to Action Ltd 1. piętro, wieże konwencjonalne, Cnr z Heerengracht i Coen Steytler Street, Cape Town, 8001 Republika Południowej Afryki copy 2017 Knowledge To Action Ltd. Zastrzeżenie. Nasze seminaria mają charakter wyłącznie edukacyjny. Nie doradzamy ani nie napiszemy żadnych zawodów pokazanych na jakimkolwiek seminarium. Wszystkie zawody wykazane podczas kursów Knowledge to Actions są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i ilustracyjnych. Produkty te nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Proszę się upewnić, że rozumiesz związane z tym zagrożenia. Ten człowiek może uczynić Cię bogatym. Czy może niedziela, 12 lutego 2017 r. 00.04 GMT W małej sali konferencyjnej w hotelu Marriott, w sąsiedztwie Canary Wharf w londyńskich dzielnicach Docklands, 11 aspirujących przedsiębiorców zajmujących się handlem walutami zasiada w pogotowiu, słuchając człowieka, który twierdzi, że posiada tajemnicę zdobycia nieograniczonych bogactw. Obiecuję ci, faceci: dopóki idziesz za tym, co robię, zarabiasz pieniądze. Trudno jest nie zarabiać, mówi prezenter, Gurdas Singh, firmy coachingowej o nazwie "Wiedza o Akcji". Zaufaj mi: kiedy zaczniesz handlować, członkowie rodziny będą Ci zarabiać, aby zacząć handlować nimi. Pod koniec dnia banki nie dają nic. Nie wkładaj niczego do Isa to marnowanie czasu. Skala Singhsa jest wzbogacona imponującym twierdzeniem, że Prince William gra w drużynie polo firmy oraz promocyjny film o dynamicznym głosie podobnym do tych z Hollywood. Narrator filmu wprowadza na rynek wiedzę Grega Seckera, znanego z międzynarodowego uznania eksperta ds. Dobrobytu, zanim zmieni się w niezwykłą okazję: przy ponad 4 tn rozdawane codziennie, największą szansą w historii ludzkości jest tutaj. Trudno nie być co najmniej nieznacznie pod wrażeniem, a wielu uczestników Marriott wydaje się zainteresowane zapłaceniem prawie 2.500, aby zapisać się na wstępny kurs. Ale poza salą konferencyjną pojawia się bardziej intrygująca opowieść. Zasoby wiedzy o działaniu są kontrolowane przez firmę Secker, której strona internetowa firmy prezentuje jako zapalona gra polo, ojciec do Santiago, filantrop i założyciel fundacji Knowledge to Action, która mieszka w Londynie ze swoją wspaniałą dziewczyną Katherine Scott. Konta firm pokazują, że Secker prawie na pewno zarobił 2,2 mln w 2009 r., Ponieważ Grupa osiągnęła zyski w wysokości 738 194 i 1,6 mln w 2017 r., Gdy firma straciła 1 m, ponieważ jej wzrost pozwolił na inwestowanie w nowa australijska spółka zależna. Materiały marketingowe są w dalszym ciągu przekonywane: przy użyciu tych samych strategii handlowych odkrytych podczas podróży po międzynarodowych rynkach, Gregs osobisty rachunek handlowy wzrósł do takiego stopnia, że ​​postanowił opuścić świat bankowości inwestycyjnej. Greg już jako wiceprezes firmy Mellon Financial Corporation przeszedł na emeryturę, mając 27 lat, aby założyć piętro handlowe z domu. To zdjęcie jest ulepszane przez strony internetowe w dziale prasowym, gdzie linki do artykułów dotyczących Seckera i jego firmy zawierają jeden wywiad, w którym mówi stronę internetową o jego czasach, w której prowadzą warsztaty. Łączy w sobie wrażenie, które może doprowadzić niektórych do założenia, że ​​Secker był handlowcem w Mellon (obecnie Bank of New York Mellon). Czy po wielokrotnych odpowiedziach na pytania bez pytania, na które Secker się wymienił, Knowledge to Action wydało oświadczenie. Powiedział: tło pana posła Seckersa zostało wyraźnie przedstawione na stronie internetowej Knowledge to Actions. Nic nie twierdzi, że Secker był handlowcem w BNY Mellon, a pan Secker nie twierdzi. Mimo to Secker pracował dla Mellona, ​​więc można sobie wyobrazić, że uczył się od kupców i wykorzystywał lekcje nauczyć innych. Witryna Knowledge to Actions zawiera wiele świetlnych referencji, w tym jednego z Leslie Leung (lub Lang w języku obcym), byłego projektanta wnętrz. Zaczynałem naukę handlu walutami forex podczas pracy, mówi. Kiedy czułem, że jestem pewien siebie, postanowiłem zrezygnować z pracy i handlu w pełnym wymiarze czasu, zdecydowanie polecam ten kurs ludziom. To wspaniałe środowisko do nauki. Istnieje wiele podobnych kwestii i pojawiają się sytuacje, w których przedsiębiorcy ryzykują fundusze na wiedzę. Witryna dodaje: Secker osobiście posiada jedną z najwyższych prywatnych powierzchni handlowych (Live Trading Floor Ltd), która zatrudnia przedsiębiorców zajmujących się handlem w pełnym wymiarze czasu, korzystając z tych samych strategii, jakie Greg dowiadywał się podczas podróży po piętrach handlowych na świecie. Ale to sugeruje oczywiste pytanie: jak jest najwyższa pozycja firmy? Najnowsze raporty z wystawy Companies House Live Trading Floor są w całości własnością Seckers Knowledge to Action Holdings. Jednostka zaleŜna posiadała aktywo netto w wysokości 91.132 w dniu 31 grudnia 2017 r. I zanotowała stratę w ciągu roku 97.132. Ponadto, spółki holdingowe rozliczają się za rok zakończony 31 grudnia 2017 r., Które zostały zatwierdzone we wrześniu 2017 r .: "Live Trading Floor Limited" nie dokonywała żadnej działalności handlowej w trakcie przeglądu. To nie całkiem dzwonek z sesją Singhs do potencjalnych klientów na seminarium: Jeśli łatwo się nauczyć, jak handlować za 7,99 z książki kupionej w WH Smith, nie sądzisz, że wszyscy by to zrobili, zapytał. Musisz być na handlowej podłodze, lub wejść na naszą handlową podłogę. Pomimo odpowiedzi z Knowledge to Action, nadal nie jest jasne, jak Floor Trading Floor jest klasyfikowana jako najwyższa. Firma powiedziała: Wyniki handlowe są rezydentem na kontach handlowych bez podatku od osób prawnych i trosz o wyniki indeksu funduszy hedgingowych. Nie należy ich wykazywać na kontach Live Trading Floor. Ta pozorna reticencja do omówienia szczegółów dotyczących poświadczeń handlowych firmy Seckers wiąże się z kilkoma byłymi pracownikami, którzy sugerują, że jego prawdziwy talent jest w sprzedaży. Jeden powiedział Obserwatorowi. Knowledge to Action to organizacja sprzedaży, ale na szczęście większość osób uczestniczących w bezpłatnym seminarium jest zaniepokojona powtarzającymi się obietnicami nieograniczonego bogactwa przy niewielkich nakładach inwestycyjnych i prawie żadnej pracy, a na koniec przestraszyła się sprzedażą w oznaczonym czasie w oznaczonym czasie na końcu . Niestety, na każde seminarium około 10 osób nie jest niepokojone. Biorąc pod uwagę skalę marketingu i dużą liczbę bezpłatnych seminariów prowadzonych w Wielkiej Brytanii, wiele osób z różnych grup demograficznych kończy płacenie ponad 2000 za kurs, który może nie zarobić pieniędzy i prawie na pewno nie uczyni ich rodzaj ogromnych dochodów sprzedanych im podczas bezpłatnych seminariów. To rozczarowanie doprowadziło do wielu negatywnych opinii o kursach, które były publikowane w internecie. Inni pracownicy podkreślają jednak, że dana treść jest dobra, ale prezydenci od czasu do czasu wyolbrzymiają wyrafinowanie łatwości, z jaką delegaci będą w stanie zarobić duże zyski. Mówią też, że kluczowy element coachingowy jest często zaniedbywany na rzecz sprzedaży kolejnych kursów, takich jak Coaching Momentum na poziomie 2.220 lub Master Trader na poziomie 6,596. Kerry Twite, który w ubiegłym roku zapłacił 2.396,40 na kurs Traders University, powiedział: "Kurs wyjaśniał podstawy handlu i dał mi kompletnego początkującego kilka podstawowych strategii handlowych, których mógłbym zacząć od razu. Na forach miałem wrażenie, że źródłem wielu negatywnych krytyków był przeważnie niezadowolony z bogatych szybkich typów, którzy uczestniczyli w kursie poszukującym świętego graala handlowego. Prawda jest taka, że ​​nie ma świętego graala. Gdzie można krytykować jest to, że sprzedaż w górę jest trochę oczywiste i ciężkie w czasach. I dostałeś sens, że niektóre z roszczeń dotyczących wzrostu kapitału, samochodów sportowych itd. Mogą być przesadzone. Wiedza do działania dostarczyła długą listę referencji klientów, dając wagę do tego, że jest wielu ludzi, którzy znaleźli kursy cenne i twierdzili, że będą handlować z zyskiem, podczas gdy powiedział, że nie obiecuje ani nie gwarantuje sukcesu. Firma dodała: około 100 000 osób uczestniczyło w kursach prowadzonych przez Knowledge to Action na całym świecie. Zdecydowana większość cieszyli się kursami i uznali, że są bardzo profesjonalni, informowani i dobrze opłacani. Mieliśmy niewielką liczbę uczestników, którzy odkryli, że handel nie był dla nich, a zatem krytykował trening. To niestety jest nieuniknione, gdy liczby są tak duże. Opracowaliśmy silną markę z wieloma tysiącami zadowolonych klientów i podejmiemy prawne działania, aby skutecznie bronić naszej reputacji. Greg Secker Review-Moje doświadczenia z przyjaciółmi po wydatkach na Grega Seckera Niedawno zadzwoniłem do jednego z moich dobrych przyjaciół zobaczyć, co mu chodzi. Powiedział, że po prostu uczestniczył w płatnym seminarium z Greg Secker, który jest założycielem Knowlege To Action - firmy edukacyjnej z branży forex. Mogłem powiedzieć mu, że będziesz marnować pieniądze, nie idź, bo wszystkie potrzebne informacje są dostępne bezpłatnie w Internecie, ale było za późno. Okinteresting, pomyślałem sobie, bo czytałem gdzieś w internecie to było dość drogie. Ile zapłaciłeś, zapytałem. 3000 było odpowiedzią. Krwawość dobroci łaskawi mnie Czy używasz strategii nauczanych w seminarium Zapytałem go Tak, powiedział, próbowałem, a nie działa dobrze dla mnie, więc już już ich nie używam. Cóż, po tej rozmowie postanowiłem podzielić się swoimi przemyśleniami na temat dobrych i złych płacenia kursów walutowych i takich, które można zobaczyć w internecie. Greg Secker-Założyciel Knowlege To Action I prawie wzięłam tą drogę jako przyjacielu, ale musiałem coś innego. Była to podobna ścieżka, którą prawie wzięłam, gdy byłem początkującym sprzedawcą handlu forex i prawie zapłaciłem 6000 za kurs handlu forex (lub homestudy kurs, który pochodzi z myślą pakiet folder z drukowanymi kartami A4 w środku z setkami stron i pochodzi z DVD itp. ). Dobrą rzeczą dla mnie było to, że uczestniczyłem w jednej z bezpłatnych internetowych seminariów (po prostu siedząc w wygodach mojego domu) i zrozumiałem, jakie małe kawałki systemu handlowego, którego używali. (Byłem nowicjuszem wtedy i nie wiedziałem wiele i wszystko, co mówili, wydawało się, że święty Graal to meit był przekonujący i pełen sprzedaży boisk, że prawie zbyt na mojej karcie kredytowej, ale coś głęboko wewnątrz mnie zatrzymał mnie od tego zrobić) webinar był wolny, ale chodziło o marketing ich drogiego produktu. Nie mogłem uwierzyć, jak sprzedali ten homestudy kurs, a ludzie wymyślali karty kredytowe i płacili 6000 prawo pod koniec seminarium. Jeśli uważasz, że był szalony, nie. to było mentalne, że zrobiłem przeciwieństwo, co większość zrobiła. Użyłem słów kluczowych, jakie słyszałem na seminarium, wpisywanych w google i przeczytałem wszystko o tym, o czym rozmawiali i ostatecznie zorientowaliśmy się, że większość rzeczy, które powiedzieli, że mają zamiar ujawnić w homestudy sposób, uratowałem sobie 6000 z powrotem) Widzisz, wiele z tych kosztownych kursów handlu forex i seminariów są prawie za pomocą tego, co jest swobodnie dostępne w internecie i ładowania szalonych cen, aby ujawnić te metody dla Ciebie. Gdyby mój przyjaciel powiedział mi, zanim zapłacił opłatę, przekonałbym go, że nie pójdzie. Teraz, prawdopodobnie zdawał sobie sprawę, że hes marnował 3000 za nic plus koszt linii lotniczych ticked plus hotel. Szczerze mówiąc, nie mam problemu z Greg Secker sprzedającym kursy forex i seminarsgood na niego. Ale mam problem, to szalone i umysłowe ceny za ten kurs handlowy, który pobierze. Myślę, że to krwawo śmieszne. A jeśli zaczynasz handel forex, lepiej umieścić te pieniądze na koncie na żywo i nauczyć się od szkoły ciężkich stuków, aby uzyskać prawdziwy smak tego, co forex (a zarabianie w forex nie jest easyy musisz być zdyscyplinowany) A jeśli ci ludzie, którzy zarabiają wszystkie te pieniądze, odrabiają pracę domową, mogli zrozumieć, że wszystkie potrzebne informacje można znaleźć bezpłatnie w internecie. To tylko trochę czasu, abyś mógł dostać wszystko i powiązać je tak, abyś zrozumiał. Nie jest skomplikowany Mój przyjaciel powiedział, że było około 20-30 osób, które wzięły udział w seminarium. Powiedział mi też, że to przeważnie starzy ludzie, potencjalni emeryci, szukający sposobów zarabiania pieniędzy na utrzymanie ich przez kilka lat, które zostawili na ziemi. Teraz, to jest tragiczne, nie jest. Uzyskanie 3000 od starych osób Poważnie Teraz pomyśl o tym, to 60 000 dochodów już tam dla 20 osób płacących, a następnie na jeden dzień seminarium I oczywiście Greg Secker robi wiele takich rodzajów seminariów rocznie. Więc możesz to zrobić sumy. Dodaje się. Ale koleś, 3000 za seminarium. Gdzie informacje te można znaleźć bezpłatnie w internecie. Niedawno zapytałem go, czy ma postępy i odgadnąć, co w ogóle nie ma. Mówił nawet, że mają inny poziom oczywiście, że może uaktualnić, ale czy wiesz, co kosztuje 15 000 freaking dolarów (jeśli pamiętam tę postać poprawnie). Człowiek, ten rodzaj kwoty jest dobry dla otwarcia konta handlowego i jeśli można skorzystać z strategii obrotu cenami tutaj. z odpowiednim zarządzaniem ryzykiem można zwiększyć go do 30 000 w ciągu sześciu miesięcy Dlaczego nie powinieneś płacić 3000 FOREX SEMINARIUM LUB KURS Mój przyjaciel poszedł na kurs, nauczyła się strategii, którą Greg Secker nauczał i zastosował, a nie pracuj dla niego. W końcu po prostu zrezygnował i zaczął handlować przy użyciu akcji cenowej, które znalazł były dużo bardziej wiarygodne niż to, czego dowiedział się Greg Seckers Know To Action Trading Firm. Nie daj się nabrać na drogie kursy handlu forex, prawie wszystkie potrzebne informacje można znaleźć bezpłatnie online. Zejdź z dupu i odradzasz pracę domową. Nauczyć się, uczyć się, oglądać youtube, wiele filmów o handlu forex. Aby zarabiać w handlu forex, naprawdę musisz to zrobić: znajdź prostą i pewną strategię handlu forex Studiowanie handlu forex i demo na chwilę, aż będziesz mieć pewność, że chcesz sprzedać swoje pieniądze na swoim koncie handlowym z wystarczającym kapitałem obrotowym i z nim handlować Twój system obrotu i musisz mieć dobrą praktykę zarządzania ryzykiem w miejscu, ponieważ możesz wysadzić konto, jeśli tego nie zrobisz. To wszystko nie jest kosztowne oprogramowanie, kursy handlowe lub seminaria. Kilka ciekawych opinii i artykułów o GREG SECKERS WIEDZA Z DZIAŁALNOŚCIĄ FIRMY TRANSPORTOWEJ Kolejny człowiek zrobił Greg Secker Review na poniższym linku: Heres another: Zapłaciłem za kursy lub systemy handlowe zwykle nie powyżej 100, więc mogę nauczyć się lub zobaczyć rzeczy w innych a także zwiększyć moją wiedzę i nie przejmuj się tym. Nikt nie zmusił mnie do ich zakupu, ale rzecz jest, że nie były drogie Niektóre z wiedzy nabytych używam dzisiaj i moja wiedza wzrosła w wyniku. Ale wiem, że system handlowy lub kurs handlowy lub oprogramowanie handlowe jest śmiesznie drogie, gdy go widzę. Niestety, wielu nowych handlowców forex nie zna tego i spędzają dużo pieniędzy na zakupach w te rzeczy i raz, że nie działa, spędzają trochę więcej pieniędzy na inny Więc jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą, nie spiesz się do kupowania drogich kursów handlu forex a także seminaria i oprogramowanie do handlu forex, zrobisz to, dziel się z ciężko zarobioną gotówką, a dopiero później zdałem sobie sprawę, że po prostu wydałeś pieniądze na coś, czego nigdy nie będziesz używać. Internet jest ogromną biblioteką systemów handlowych i kursu handlu forex, gdzie można bezpłatnie prowadzić badania. Zrób swoje zadanie domowe i nie zawsze szukaj następnego błyszczącego przedmiotu Nie ma oprogramowania do handlu świętym graalem lub strategii handlowej tam, uwierz mi, kiedy to mówię. Jeśli istnieją systemy handlu forex na sprzedaż lub oprogramowanie na sprzedaż, kupuj je, aby zaspokoić Twoją ciekawość, a może zwiększyć knowledgetheres nie ma problemu z tym, ale nigdy nie wydawać więcej niż 500, aby zapłacić za system handlowy. Myślę, że to za dużo. Ostatecznie będziesz uspokoić się z systemem, który zechcesz z Twoich własnych badań. Istnieje wiele strategii handlu forex, które działają na tej stronie, wykonaj swoje badania, wypróbuj je i użyj tego, co lubisz. Wszystko za darmo. Dowiedz się więcej na temat transakcji na akcjach. tu jest wiele strategii handlu cenami. Zastanów się dwa razy, gdy zobaczysz wszystkie te drogie seminaria handlowe i kursy. Pamiętaj, theres wiele informacji na temat handlu forex dostępne za darmo w internecie, dlaczego cant nauczysz się to zamiast płacić kogoś ogromny kawałek pieniędzy, aby nauczyć się nauczyć, kiedy to zrobić za darmo siebie wreszcie, jeśli chcesz płacić za kurs Greg Seckers handlu forex, a następnie zrobić to. Możesz się czegoś nauczyć. Nobodys cię powstrzymuje. 3 KomentarzeApril 12, 2017 06:35 ET Wiedza o działaniu wprowadza nowy kurs szkoleniowy w Londynie, w zjednoczonej królestwie - (Marketwire - 12 kwietnia 2017 r.) - na żądanie klientów, Europes numer jeden przedsiębiorca prowadzący firmę handlową, Knowledge to Action. wprowadził nowy kurs szkoleniowy forex przeznaczony do nauczania handlu wewnątrz dnia do tych absolwentów, którzy aspirują do pełnego obrotu czasami handlowców. W odpowiedzi na zapotrzebowanie absolwentów programu Ultimate Profit Profit, Knowledge to Action przyniósł nowy program Forex MasterTrader, aby zaspokoić bardziej zaawansowane potrzeby tych, którzy zaczęli handel forex jako prywatni przedsiębiorcy. Trenerzy firmy, którzy mają doświadczenie jako prawdziwi praktycy, poprowadzą nowy kurs w Wielkiej Brytanii, Singapurze i Australii, w krajach, w których wiedza na temat działań do kursów forex i bezpłatne seminaria są już dobrze ugruntowane. Nowy kurs MasterTrader oparty jest na kursach wprowadzających i pośrednich wiedzy na akcje, aby uczyć absolwentów siedmiu dodatkowych strategii handlu forex oraz rozwijać swoje umiejętności w zaawansowanej analizie technicznej. Komentując swoje doświadczenia z nowego kursu, absolwent Harry Mowat powiedział, Mastertrader dodaje znacznie więcej szczegółów do tego, czego się uczysz od początkowych kursów i daje kilka naprawdę dobrych strategii, dzięki czemu można uzyskać kilka nieparzystych procentów tu i tam z pivots mocy a kilka z luki handlowej USA Market jako sposób na zwiększenie zysków na tydzień. Po ukończeniu wcześniejszych kursów, absolwenci Knowledge to Action mogą rozpocząć życie w pełnym wymiarze w handlu forex. Niektórzy mogą poświadczyć skuteczność szkolenia, wprowadzając nowy styl życia jako handlowcy z forex. Jako absolwent Jean-Hee Anh świadczy, byłem handlowym przez 2 miesiące. moje najlepsze wyniki handlowe były do ​​tej pory 4000 pipsów w ciągu 1 dnia, co było genialne. Chciałbym co miesiąc powtarzać takie powtórzenia. Nowy kurs jest naturalnym rozszerzeniem wiedzy na działania istniejące kursy forex, umożliwiające absolwentom osiągnięcie stylu handlowego, którego poszukują. Informacje o wiedzy o działaniu Wiedza o działaniu, założona przez Grega Seckera. jest domem wielokrotnie nagradzanego programu Traders University174, a Europes numer jeden przedsiębiorca coachingu. Kurs szkoleniowy na giełdzie uruchomił wiele prywatnych przedsiębiorców na drodze do niezależności finansowej od 2004 roku. Więcej informacji można znaleźć w witrynie firmy na stronie knowledgetoaction. co. uk. lub na następujących serwisach społecznościowych: Greg Secker na Twitterze i Knowledge to Action na Twitterze. Greg Secker na LinkedIn i KnowledgeToAction na Facebooku lub na jednym z wyspecjalizowanych blogów Grega Seckersa.

No comments:

Post a Comment